Наша школа
Відомості про директорку закладу: Гейвич Нелла Миколаївна 1971 року народження, на посаду призначена у 2022р. Педагогічний стаж- 30 років, категорія вища
Відомості про заклад:
З ІСТОРІЇ ЗАКЛАДУ:
З 1878 р. в Яструбиному при церкві діяла церковно-приходська школа. Крім церкви важливу роль в освіченні людей відігравало сільське земське училище, яке існувало вже в 1866 році.
З 80-х рр.. ХІХ ст.. в Яструбиному існувала недільна школа. На 1901 р. при училищі діяла бібліотека-читальня.
В 1928 році було збудована Яструбинська трудова школа
В 1930 році школа колгоспної молоді ім. Щербака
1 вересня 2022 року тип закладу освіти було змінено і перейменовано на Яструбинську початкову школу Миколаївської сільської ради Сумського району Сумської області
Наявний контингент учнів – 14 , клас-комплект - 1, повний клас- 1, неповний клас- 1
Заклад укомплектовано педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом. Вчителів-пенсіонерів – 1.
Заклад облаштовано навчальними кімнатами, окремим комп’ютерним кабінетом ( 6 комп’ютерів) та оснащено мультимедійними проекторами, принтерами, сканерами тощо.
Місія:
1. Сприяти розвитку творчої інтелектуальнорозвиненої особистості на основі профільного та поглибленого вивчення предметів, мережі позакласних форм роботи. 2. Допомогти дітям оволодіти за допомогою активної участі в навчанні, знаннями, навичками, практичними здібностями і твердим наміром їх застосувати у швидко мінливому світі. 3. Ростити і зміцнювати в дитині відчуття гордості за країну, в якій він живе, показуючи різноманіття талантів її громадян в літературі, культурі, спорті, виховувати почуття особистої відповідальності за подальшу долю своєї країни. 4. Прищеплювати любов і повагу до Батьківщини, вивчаючи історію, знайомлячись з традиціями українського народу, творчістю народних колективів, історичними пам’ятникам, досліджуючи окремі куточки рідного краю. 5. Створювати сприятливий психологічний мікроклімат для учнів та вчителів з метою успішної організації освітнього процесу. 6. Сформувати уявлення у підростаючого покоління щодо професійного самовизначення; виховувати усвідомлення перспектив особистісного зростання. 7. Вчити ставити перед собою цілі, знаходити шляхи їх досягнення, долаючи при цьому всі труднощі. 8. Вчити дітей бути успішними в житті, розуміти власну значущість у суспільстві людей. 9. Зберігати здоров'я дітей через створення здоров'язберігаючого середовища та залучення їх до активного заняття спортом.
10. Розвивати особистісні моральні цінності, правову культуру, толерантність до інших народів, релігії, культури. ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ НАШОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: ЦІННА КОЖНА ЛЮДИНА В ШКОЛІ, НЕЗВАЖАЮЧИ НА ЇЇ ВІК, ПОСАДУ, ДОСВІД, СТАТЬ, ТОЩО...
Науково-методична проблема нашого навчального закладу:
«Формування у дітей позитивної мотивації до навчання шляхом створення умов для творчого розвитку кожної особистості, застосування інноваційних педагогічних досягнень, збереження і зміцнення здоров’я учнів».
ЦІННОСТІ:
1. Створення передумов для всебічного розвитку дитини.
2. Реалізація творчих, духовних, інтелектуальних потреб дитини.
3. Розвиток системи безперервної освіти та навчання протягом життя.
ЗОЛОТІ ПРАВИЛА ПЕДАГОГА:
- підтримай і допоможи тому, хто цього потребує;
- розвивай в учня допитливість, творчу фантазію;
- допомагай знайти істину в ході дискусій;
- люби дітей і вони віддячать тобі тим же;
- переймай цікаве з досвіду інших;
- дитині потрібна свобода думок;
- умій зацікавити.